- Съобщения
-
Проекти/описание
- Рехабилитация на железопътната линия Пловдив – Бургас, Фаза 2
- Модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив
- Тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол
- Модернизация на железопътната линия София - Пловдив: жп участък Елин Пелин – Костенец
- Техническа помощ за укрепване капацитета на НКЖИ
- Техническа помощ за обезпечаване на разходите по предоставяната от ЕИБ
- Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив
- Техническа помощ за подготовка на проект „Модернизация на железопътната линия София – граница с Република Сърбия“
- Техническа помощ за подготовка на проект "Модернизация на железопътната линия София-Перник-Радомир-Гюешево-граница с Република Македония"
- Реконструкция на гарови комплекси Подуяне, Искър и Казичане
- Реконструкция на гаров комплекс Карнобат
- Реконструкция на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора
- ТПС Варна, Разград и Русе
- Проект „Проектиране и внедряване на Система за управление на влаковата работа в Държавно предприятие „Национална компания Железопътна инфраструктура”, включително Система за мониторинг и контрол на параметри на подвижен железопътен състав в движение”
- Нормативна база
- Договори за Безвъзмездна финансова помощ
- Галерия
ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „ТРАНСПОРТ И ТРАНСПОРТНА ИНФРАСТРУКТУРА" 2014-2020 Г.
Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г. (ОПТТИ) е една от десетте оперативни програми на Република България, които се финансират от Кохезионния и Структурните фондове на ЕС.
Общата цел на ОПТТИ 2014-2020 г., както и на Оперативна програма „Транспорт“ 2007-2013 г. е „Развитие на устойчива транспортна система”.
За постигане на общата цел на ОПТТИ 2014-2020 г. са формулирани седем специфични цели:
- Привличане на пътнически и товарен трафик чрез подобряване на качеството на железопътната инфраструктура по Транс-европейската транспортна мрежа
- Отстраняване на „тесните места” по пътната Транс-европейска транспортна мрежа
- Увеличение на използването на интермодален транспорт
- Увеличение на използването на метро
- Подобряване на управлението на транспорта чрез внедряване на иновативни системи
- Подобряване на управлението на железопътната мрежа
- Осигуряване на необходимите условия за успешно приключване на ОПТ 2007-2013 и за изпълнение на ОПТТИ 2014-2020, повишаване на административния капацитет и публичната подкрепа
Приоритетните оси на програмата са:
- Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” Транс-европейска транспортна мрежа
- Развитие на пътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Транс-европейска транспортна мрежа
- Подобряване на интермодалността при превоза на пътници и товари и развитие на устойчив градски транспорт
- Иновации в управлението и услугите - внедряване на модернизирана инфраструктура за управление на трафика, подобряване на безопасността и сигурността на транспорта
- Техническа помощ.
Проекти на НКЖИ по ОПТТИ 2014-2020 г.
Приоритетна ос 1 "Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” Транс-европейска транспортна мрежа"
"Рехабилитация на железопътната линия Пловдив – Бургас, Фаза 2"
"Модернизация на железопътната линия София - Пловдив: жп участък Елин Пелин – Костенец"
Приоритетна ос 3 "Подобряване на интермодалността при превоза на пътници и товари и развитие на устойчив градски транспорт"
"Реконструкция на гарови комплекси Подуяне, Искър и Казичане"
"Реконструкция на гаров комплекс Карнобат"
"Реконструкция на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора"
Приоритетна ос 4 „Иновации в управлението и услугите - внедряване на модернизирана инфраструктура за управление на трафика, подобряване на безопасността и сигурността на транспорта”
Приоритетна ос 5 "Техническа помощ"